După ce ieri vă aduceam la cunoștință faptul că au fost impuse mai multe restricții la Casa Județeană de Pensii, astăzi a venit rândul altor instituții. Inspectoratul Județean de Poliție Teleorman, începând cu data de 11 martie a suspendat programul de audiență, înscrierile urând a fi reluate din data de 1 aprilie 2020. Măsura se aplică atât la sediul județean, cât și la sediile polițiilor municipale și orășenești. Cei care doresc să depună o cerere, reclamație sau sesizare, pot folosi serviciul poștal sau poșta electronică, utilizând adresele de email petitii.web@politiaromana.ro, cabinet@tr.politiaromana.ro sau accesând linkul http://tr.politiaromana.ro/ro/contact. Activitatea de relații cu publicul și audiențele s-au suspendat și până la data de 31 martie, cu posibilitatea de prelungire și la Inspectorul de Jandarmi. Activitatea de relații cu publicul va fi suplinită, în situații de urgență, de primirea sesizărilor, cererilor și memoriilor prin corespondență, folosind mijloacele de comunicare electronice: email: contact@jandarmeriateleorman.ro, fax: 0247/310415.

Totodată, în perioada menționată, activitățile specifice de înmatriculare și preschimbare a permiselor de conducere se soluționează exclusiv în baza unei programări online. Programările vor fi făcute pe site-ul oficial al instituției www.drpciv.ro, secțiunea Programări online. Pentru operațiunile care nu se regăsesc la secțiunea online – pasul 2, cetățenii pot consulta site-ul Instituției Prefecturii Teleorman. Accesul în incinta sediilor serviciilor publice comunitare va fi permis doar titularilor, după caz persoanelor mandatate/delegate, în baza programărilor online și a actului de identitate – în original. Persoanele care sunt programate trebuie să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului.
Comentarii despre acest post