Măsurile dispuse la nivel național, referitoare la limitarea sau încetarea activității cu publicul, pentru prevenirea răspândirii COVID – 19, simplifică procedura de radiere a autoturismelor care sunt distruse în cadrul programului Rabla. Mai exact, până astăzi proprietarii mașinilor trebuia sa întocmească un dosar, care conținea o serie de acte doveditoare, cu care mergeau la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor care a efectuat înmatricularea acestuia, pentru ca autoturismul să fie scos din circulație. Procedura a fost modificată din data de 26 martie, astfel că, reprezentanții operatorilor economici autorizați sunt obligați să transmită, electronic, la adresele de mail care le-au fost puse la dispoziție, certificatului de distrugere. Dovada radierii din circulație va fi transmisă, de îndată, titularului înmatriculării, la ultima adresă de domiciliu existentă în Registrul Național de Evidență a Permiselor de Conducere și a Vehiculelor Înmatriculate. Finalitatea demersului va fi reprezentată de efectuarea operațiunii de radiere din circulație a vehiculelor, fără a mai fi necesară prezentarea, de către proprietari, la ghișeele serviciului. La nivelul județului Teleorman există cinci operatori economici autorizați la care cetățenii pot preda autoturismele uzate.
Comentarii despre acest post