Printr-un comunicat de presă, conducerea Casei de Pensii Teleorman roagă atât beneficiarii din sistemul public de pensii, precum și persoanele interesate să folosească corespondența online pentru orice problemă.
Pe fondul situației delicate create de pandemia de coronavirus, numărul persoanelor infectate fiind foarte mare atât la nivel național, cât și județean, instituțiile publice încearcă să limiteze efectele noului virus, prin măsuri care să nu afecteze, totuși, buna desfășurare a activității. Astfel, transferă corespondența cu cetățeanul în mediul online. „Precizăm că transmiterea documentelor se poate realiza prin EMAIL, FAX sau POȘTA ROMÂNĂ, după cum urmează:
1. Portalul CNPP – secțiunea : „depuneri cereri și documente persoane fizice”;
2. adresa de e-mail: pensii.teleorman@cnpp.ro
3. Transmiterea documentelor prin fax la numarul de telefon 0247311609;
4. Transmiterea documentelor prin POȘTA ROMÂNĂ sau prin orice serviciu de curierat care să vă asigure confirmarea predării documentelor;
5. Relații se pot obtine și de la numerele de telefon : 0247 310 517; 0247 322 598;
6. Solicitările de inters public reglementate de Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, se pot solicita la telfon 0247310517 int. 111″, se arată în comunicatul de presă transmis de Casa Județeană de Pensii.
Comentarii despre acest post